Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

11 Δεκεμβρίου: «Παγκόσμια ημέρα του παιδιού»

Η Χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού αναφέρει:

* Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή. Δικαιούμαι να υπάρξω.
* Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και φτώχεια.
* Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει το φυσικό περιβάλλον.
* Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στον μαγικό κόσμο της γνώσης.
* Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω.
* Δικαιούμαι να μάθω τί είναι καλό για την σωματική και ψυχική μου υγεία.
* Δικαιούμαι να περνάω αρκετό χρόνο με τους γονείς μου.
* Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια.
* Δικαιούμαι να ζήσω σε μία κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα.
* Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. ΄Εναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν αύριο τα δικά μου παιδιά.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του παιδιού που γιορτάζεται στις 11 Δεκεμβρίου ,ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού σχολείου Ξάνθης έχει καλέσει το Θρακικό Θέατρο Σκιών του Γιάννη Βουλτσίδη για να δώσει δυο παραστάσεις στον χώρο του σχολείου μας. Οι παραστάσεις  θα υλοποιηθούν στις 12 Δεκεμβρίου, στο γυμναστήριο του σχολείου και εντός του ωρολογίου προγράμματος. Ο Σύλλογος θα αναλάβει το κόστος της εκδήλωσης και οι γονείς δεν θα έχουν κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Η κάθε παράσταση θα περιλαμβάνει δύο ενότητες. Η πρώτη ενότητα είναι ο «Μικρός Τυμπανιστής» που είναι μια διασκευή του γνωστού λαϊκού Γερμανικού παραμυθιού και η δεύτερη ο «Καραγκιόζης μάγειρας στην Αργώ του Ιάσονα».
Το Θρακικό θέατρο σκιών του Γιάννη Βουλτσίδη είναι ένα από τα ποιοτικότερα θέατρα σκιών στην Ελλάδα. Έχει παρουσιάσει δουλειά του σ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει κυκλοφορήσει πάνω από δέκα βιβλία, έχει επενδύσει στην Θράκη, χτίζοντας ένα θέατρο στην περιοχή παραλίας Ιμέρου, τον «Μικρό Διάκοσμο» που το καλοκαίρι, πέρα από το Θέατρο σκιών, φιλοξενούνται και δημιουργοί όλων των τεχνών, κυρίως από τη Θράκη.
                                           Το Δ.Σ
του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

                                          4ου δημοτικού σχολείου Ξάνθης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου